Календар
Правила користування переговорною кімнатою:
- Тільки за попереднім бронюванням (самостійно або через віддаленого адміністратора). Щоб не створювати незручних ситуацій, прохання не користуватися переговорною без бронювання взагалі . Навіть на 1 хвилину забігти – бронюй.
- Чітко вкладатись у заброньований для вас час – звільняти можна раніше, але пізніше вашого часу. Звільнивши раніше, прохання змінити час.
- Максимальне запізнення – 15 хвилин. Якщо ви спізнюєтеся більш ніж на 15 хвилин до початку заброньованого часу, ваша бронь вважається анульованою. Як наслідок – інші резиденти можуть зайняти переговорну із чистою совістю.
- Продовжувати свій час у календарі відразу, як стало зрозуміло, що не вкладаєтеся і треба затриматися. Продовжити час можна за умови, що є вільне вікно в онлайн-календарі. Інакше його може забронювати хтось інший і Вас попросять звільнити переговорну кімнату.
- Приберіть за собою : витріть дошку, розставте меблі та обладнання по своїх місцях.
Правила скасування або перенесення бронювання:
- При скасуванні/перенесенні бронювання за 24 години - оплата не стягується.
- При скасуванні/перенесенні бронювання за 12 годин - оплата стягується у розмірі 50% від суми бронювання.
- При скасуванні/перенесенні бронювання за 3 години - оплата стягується у розмірі 100% від суми бронювання.
Як бронювати кімнату?
- Бронювання переговорної кімнати здійснюється через адміністратора - 0979329790 (Телефонний дзвінок, Viber, Telegram, WatsApp). Також Ви можете залишити заявку на сайті, і ми з Вами зв'яжемося для уточнення деталей.
- Для резидентів ми надаємо доступ до календаря для самостійного бронювання. Доступ надається за індивідуальним зверненням до адміна.
Правила користування календарем (для тих, кому надано доступ самостійного внесення броні):
- Не змінювати, не видаляти та не правити чужі броні.
- Бронюючи час, вказуйте, будь ласка, Ваше ім'я та номер телефону, щоб з Вами завжди могли зв'язатися з метою уточнення.
Як вирішуються спірні питання?
- Не створюйте їх.
- Постарайтеся вирішити питання з конфліктуючою стороною самостійно – домовтеся, поступіться, будьте лояльні.
- В іншому випадку - дзвоніть адміну.
Постійні клієнти мають кілька годин для безкоштовного використання переговорної кімнати (дивіться розділ "Тарифи" на сайті).